niedziela, 31 lipca 2011

Nie ma jazdy, jest zabawa..

Jakoś nie chce się dzisiaj nigdzie jechać bo pogoda ponura to proponuję małą zabawę.
Poniżej umieszczam dwie wersje tego samego zdjęcia zrobionego na wyjeździe motocyklowym tydzień temu. Ciekawy jestem Waszego zdania, które bardziej podoba się Wam. Podkreślam, nie której jest obiektywnie lepsze tylko, które bardziej subiektywnie Wam się podoba.
Na końcu każdego posta jest miejsce na komentarze, tam możecie wpisywać swoje uwagi. Możecie w sposób absolutnie nieskrępowany pleść wszystko co Wam ślina na język przyniesie bo jestem bardzo ciekaw Waszej opinii o zdjęciach. Każda opinia na wagę złota :-)))

Oto wersja nr 1.

 
Oto wersja nr 2.

4 komentarze:

  1. Pozdrawiamy Pana z Warszawy, a pamiętamy ze ze zlotu H-D w Mrągowie.Przypadkowo, wyszukiwarka podrzuciła nam Pana stronę,z czego się cieszymy,bo bardzo nas zainteresowała.Na zdjęciach rozpoznaliśmy Pana znajomą twarz, a znajomą dlatego,że kiedy podczas postoju na paradzie mocowałam się (ja tzn, Magda)z V-rodem mojego Andrzeja do zdjęcia,Pan widząc moją drobną posturę i wysiłki z tym związane wsparł mnie dobrym słowem:)). Ponadto na zdjęciach rozpoznałam akcenty lubelskie, a sama jestem Lublinianką, choć mieszkającą w Warszawie-tym bardziej miło.Myślimy o zlocie w Kazimierzu, więc może uda nam się tam Pana spotkać i porozmawiać. Do tego czasu życzymy udanych wojaży, niezapomnianych przeżyć i czekamy na relacje..Wszystkiego dobrego!Magda i Andrzej

    OdpowiedzUsuń
  2. Pani Magdo, Panie Andrzeju..zgodnie z utartym w środowisku motocyklistów zwyczajem proponuję żebyśmy zwracali się do siebie po imieniu. Ja mam na imię Jacek. Bardzo Wam dziękuję za odwiedzenie mojego bloga, mam nadzieję, że spędzony na nim czas nie uznacie za stracony. Byłoby fantastycznie spotkać się znowu gdzieś na trasie albo na zlocie. Oczywiście bardzo serdecznie zapraszam Was na zlot do Kazimierza organizowany przez Harley-Davidson Club, Lublin w dniach 23-25 września. Jeśli planowalibyście przyjazd to bardzo proszę o maila z wiadomością: jm_h@o2.pl
    Wymienimy numery telefonów i będzie nam łatwiej znaleźć się w Kazimierzu. Pozdrawiamy Was bardzo gorąco..Jacek & Jola

    OdpowiedzUsuń
  3. Zatem...Jacku! Z tym "pan, pani" to,muszę przyznać,trochę moja osobista inicjatywa(tj.Magdy):)),gdyż dopiero raczkuję w motocyklowym świecie. A że Andrzeja, który zna go od dawna dużo bardziej niż ja nie było przy mnie w trakcie pisania do Ciebie, nie miał kto skorygować mojego zbyt formalnego rejestru:).Bardzo mi się podoba,ze w Waszym środowisku obowiązuje taka właśnie bezpośredniość,gdyż często brakuje mi jej w codziennych relacjach. Mrągowo było moim pierwszym zlotem, stąd z ciekawością przeczytałam Twoją opinię o nim.Dla mnie było to zupełnie nowe doświadczenie dlatego chłonęłam wszystko co się dało.Bez względu na drobne niedociągnięcia, które może i miały miejsce, będę zawsze z sentymentem myśleć o tym zlocie,gdyż tam na dobre, mam nadzieję, złapałam motocyklowego bakcyla.Na dniach skontaktujemy się z Asią w sprawie Kazimierza i gdy wszystko uda się nagrać odezwiemy się do Was. Bardzo się cieszę,że udało nam się nawiązać kontakt. Pozdrawiam Ciebie i Jolę jeszcze raz!Magda

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej Magdo! Skontaktuj się ze mną w sprawie zlotu w Kazimierzu, żebym zaklepała Wam miejsce, bo konczą się wolne pokoje!!! Pozdrawiam. Aśka: achad@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń